lördag 19 december 2009

Uppdatering

Nu är det äntligen jullov (eller vad man nu ska kalla det). Skönt! Underbart! Härligt! Befriande! Karolina har åkt hem till sina föräldrar i Lidköping, själv är jag kvar i Örebro och tentapluggar. Jättetråkigt att inte känna sig helt ledig men jag är så tacksam för att jag inte behöver ta mig ut i det här kalla vintervädret.

So what´s new?

Linn har varit här och skänkt en påse med kläder. Igår var jag hos Nensi och hämtade en stor Ikea-kasse med massa kläder och Malin i min klass, lovade att rensa sin garderob efter nyår. Snart ser jag inte golvet i mitt sovrum:)

Och............

en stor överraskning väntar Exist. De som står för överraskningen är min underbara bror, Labbe, och hans fantastiskt vackra flickvän, Dane. Vad det är får ni veta snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar