lördag 6 februari 2010

Och så här såg det ut när Kurt var här

Strax innan 12 ringer Carro mig och berättar att Kurt är framme i Örebro. Jag som trodde att han skulle komma 2 timmar senare, låg i soffan under filten och i pyjamas. Helt oförberedd och inte i skick att träffa en annan människa. Snabbt tog jag på mig kläder, borstade tänderna och släpade ner alla säckar och påsar nerför trappan. Oj, så svettigt det blev.





Tänk att jag har fått plats med allt detta i sovrummet.



Som tur var fick jag förstärkning. Med Carros hjälp skulle det gå mycket snabbare.



Och detta är Kurt.



Tur att familjen Lauremann bor så nära oss. Där hade vi en del grejer att hämta som skulle med Kurt till Skara.


Hur går det, Carro??





Kurt gjorde så gott han kunde för att hjälpa till.


Ja, då var det snart färdigt.








Lite till


Får vi plats med detta, tro?






Jajamän! Allt fick plats. Nästan. Skötbordet fick vi har kvar men det skickar vi med nästa gång. Tack för all hjälp, Kurt!

Vad händer nu då? Vi fortsätter med insamlingen såklart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar